10.3.05

Javna razprava: Udeležba študentov kot partnerjev v demokratični univerzitetni skupnosti ter njihove pravice in dolžnosti

Včeraj je bila javna razprava. Gostje so bili rektor dr. Jože Mencinger, dr. Erik Kerševan in študent Tomaž Černe (predsednik ŠSUL).
Najprej naj omenim, da se je Tomaž obnašal nezrelo - pogosto je kar skakal v besedo rektorju in v neskončnost ponavljal ene in iste stvari, čeprav so mu vsi govorili, da nima prav.
Dr. Mencinger je ponavljal že znana njegova stališča, presenetil je s tem, da ga je vedno čudilo zakaj dobi tako malo pritožb. Verjetno jih bo sedaj več.
Dr. Kerševan pa je bil prisiljen Tomaža učiti (morda celo neuspešno) osnov procesnega prava.

Sam sem vzpodbudil razpravo z dvema vprašanjema:
  1. Kakšno je stališče gostov glede pojavljanja dvoletnega mandata za študente. Moje stališče je bilo enako kot Tomaževo - enoletni mandat je pravičnejši za vse, še posebej v luči troletnega študija po Bologni. Dr. Mencinger
  2. Kje naj predstavniki študentov in študentje sami dobijo pravno pomoč? To sem vprašal predvsem za to, ker se mi zdi, da predvsem predstavniki študentov nimajo dostopa do kvalitene pravniške pomoče, če na fakulteti nimajo zaposlenega pravnika.
Pred zaključkom sem moral oditi. Žal pa se je debata sprevrgla v (neplodno!) obtoževanje glede tega, kako se rešujejo pritožbe na članicah Univerze.

Ni komentarjev: