12.9.04

Študentska mnenja II

Habilitacijska komisija Senata FF me je zaprosila za

Mnenje študentov o pedagoškem delu:
  • dr. Marije Petek, asist., ki je zaprosila za izvolitev v naziv docentka za področje bibliotekarstva
  • dr. Irene Marinko, doc., ki je zaprosila za izvolitev v naziv docentka za področje bibliotekarstva

Prosim, da napištete čimveč konstruktivne kritike (glej spodaj).

5 komentarjev:

Mitja V. Iskrić pravi ...

Za dr. Petek se mi zdi primerno le NEGATIVNO mnenje.
Moja utemeljitev:

Predavanja:
- so nezanimiva in dolgočasna
- ne širijo obzorja in ne spodbujajo zanimanja, ravno nasprotno
- dr. Petek dobesedno prebira tekst iz prosojnic /skripte
- na predavanja prihaja nepripravljena za dodatna vprašanja
- nimajo povezave z vajami
- v njih je premalo primerov, ti so zelo splošni
- niso zaokrožena v celoto, ampak so niz nekih drobcev

Skripta:
- skripta je sicer obsežna, a nejasno strukturirana in neurejena
- poglavja nimajo logičnega zaporedja

Vaje:
- so nezanimive in ne upoštevajo želja študentov
- nimajo neposredne povezave z predavanji
- ne sledijo predavanjem
- test/kolokvij ni povezan z izpitom
- ni znan kriterij za ocenjevanje vaj
- ni povratnih informacij, ocenjene vaje
- ni opozorjeno na zakonitosti, probleme in izjeme
- včasih napačno rešeni primeri (kot pravilni) zmedejo
- vaje si ne sledijo po nekih postopnih težavnostnih stopnjah
- premalo razpisanih rokov za test, ki je pogoj za pristop k izpitu

Izpiti:
- ni znan kriterij za ocenjevanje
- nejasna vprašanja
- različni kriteriji za posamezna vprašanja
- ni povratnih informacij (npr:preberite si v skripti)

Govorilne ure:
- se prekrivajo z testi/kolokviji/izpiti
- so edini način, da študent izve, kaj je delal narobe na testu/izpitu

Tako se mi zdi, da NI MOŽNO nobeno usklajevanje študentskega mnenja in da ni možen dogovor o spremembah pedagoškega dela, ki bi odpravile pomisleke v zvezi s soglasjem k izvolitvi v naziv.

Mitja V. Iskrić pravi ...

dr. Irene Marinko ne poznam, zato nujno potrebujem Vaša mnenja. Hvala.

Anonimni pravi ...

Še na pripombica glede testov: Vprašanja niso jasna:S čemer mislim na to da je samo vprašanje postavljeno zelo ozko profesorica pa zahteva zelo obširen odgovor. Kriteriji za to kar spada pod odgovor na določeno vprašanje pa so zelo različni. Glede govorilnih ur: Študent na govorilnih urah ne dobi odgovorov na zastavljena vprašanja. Primer: Ko sem profesorico vprašala kaj bi bil odgovor na neko vprašanje mi je odgovorila tisto kar piše v skripti in ko sem ji naštela kaj po mojem mnenju spada pod odgovor na to vprašanje je rekla da je to to medtem ko na izpitu na zelo podobno vprašanje to ni bil zadosten odgovor. V ostalih točkah podpiram Mitjo.

Anonimni pravi ...

Se mi zdi, da je Petkova idealna za bibliotekonomijo, ker če se samo spomnim prvega pol leta, ki smo ga v prvem letniku preživeli z Ujčičevo, bi lahko rekla, da je Petkova vsekakor boljša. Res da sama snov ni nevem kako privlačna, a vseeno jo zna podajati na nevsiljiv način, vedno je odprta za vprašanja, nikoli se ni bil problem zmeniti za dodatne roke testov, pa tudi vpogled (z razlago, kaj je bilo narobe, kako bi moralo biti, da bi bilo prav) v test ni bil nikoli problem. Zaradi nje sem vsaj jaz z veseljem hodila na njena predavanja in tudi bibliotekonomija kot taka se mi nikoli ni zdela obupna, kar bi se prav gotovo zgodilo pri Ujčičevi.
Tako, da z moje strani ne bi bilo nobenih ugovorov pri njenem napredovanju.

Druga slika pa je pri Marinkovi, ki smo jo poslušali od 2000-2002 (morda je zdaj že kaj drugače, ampak povem lahko samo svoje izkušnje). Predavanja smo imeli vedno ob 7ih!!!! zjutraj, kar se mi zdi nesprejemljivo, ker smo se vedno mi prilagajali njej in je tako posledično bil tudi manjši obisk na teh predavanjih/vajah. Se en tak obup pa je tisto kar smo delali na teh vajah. Kakor se spomnim je bila večina nalog ali skoncentrirana na slovnico (kar je še dokaj ok), ostalo smo pa delali bolj iz njene stroke (kadrovanja). Da bi študirali kakšen tekst, ki bi bil v celoti povezan s knjižnicami, se niti ne spomnim. Skratka, ko sem pa celo slišala kaj počnejo pri Zorkovi dvopredmetni, sem bila pa popolnoma razočarana nad našo angleščino. Se mi zdi, da bi nas kdo drug bolje pripravil na izražanje in pisanje člankov v angleščini. Ali pa naj zamenja vsebino svojih predavanj, s tipičnim "british accent", za kaj drugega. No, saj upam, da se je od takrat že kaj spremnenilo, če pa se ni, pa niti slučajno nisem za njen višji naziv.

Anonimni pravi ...

mnenje o dr. Marinkovi.

- angleščina, ki jo predava, je na ravni osnovne šole; morda gimnazije (v dveh letih nisem zvedel praktično nič novega!)
- predavanja se praktično ne navezujejo na študij bibliotekarstva, vse je zelo posplošeno
- ni enotne skripte, vsako predavanje smo dobili le nekaj fotokopij
- predavanja so dolgočasna in nezanimiva (na predavanjih so bili včasih prisotni le 4-je študentje, velikokrat se je zgodilo, da se je predavalnica med predavanjem skoraj popolnoma izpraznila)
- govorilne ure smo imeli letos v torek od 9:00-11:00 na Mencingerjevi 7, hkrati pa smo v tem času imeli tudi predavanje pri dr. Kovaču!!!!!!!!!
- ocene lahko na faksu vpišeš le, če prideš na naslednji izpitni rok. Drugače moraš spet na Mencingerjevo.

To je le nekaj stvari, ki ne motijo le mene, temveč tudi druge študente.