23.11.04

Rezultati volitev v ŠSFF na BINK

Neuradni rezultati 'volitev' predstavnika BINK v Študentski Svet FF so:

Katarina Demšar: 11
Mitja Iskrić: 4
Nina Malovrh: 1

Naj pri tem poudarim, da so volitve potekale v mračni senci dvoma o legitimnosti in legalnosti. Naj samo poudarim, da nam ni bil omogočeno izvesti normalne volilne kampanije.
Kot član starega sveta sem že ukrepal in zahteval sklic starega sveta.

Glede kandidatov z našega oddelka pa mi je zelo žal, da se kljub mojim pozivom nismo mogli domeniti o enotni kandidaturi. Veseli me, da je Katarina dobila večino, toda hkrati mi je žal, da se po mojem mnenju ne bo mogla dovolj posvetiti tej funkciji, saj je bila izvoljena ze kot predstavnica v Študentski organizaciji.

Toda vseeno cestitam Katarini in obljubljam, da ji bom nudil vso
pomoc, ce jo bo potrebovala.

Ni komentarjev: