25.4.08

ŠSFF uporablja cenzuro!

Žal tvojega gesla ne morem obnoviti, ker je tvoj račun trenutno neaktiviran. Za več informacij se,prosim, poveži z Administratorjem foruma.
Našel sem forum ŠSFF. Pod razdelek "Novice" sem objavil, da ŠSFF še vedno ignorira moja vprašanja. Spomnim naj, da me je sam predsednik Anže Perne v začetku meseca pozval, da jim postavim vprašanja. Ta post so mi pobrisali ter deaktivirali račun! Upošteval sem opis, da gre v razdelku za
Novice o delovanju ŠSFF, projektih, dogajanju na FF, aktualnih študijskih zadevah ...
Čeprav gre v tem primeru zgolj za NEDELOVANJE!
Gre za očitno nadaljevanje žalostne zgodbe o neprofesionalnem, žaljivem odnosu ter o popolnem ignoriranju pomembnih delovnih nalog predstavnikov študentov. Še več, sedaj so se spravili v nasilno sankcioniranje in brisanje dejstev! To je v popolnem nasprotju z duhom humanizma, ki naj bi bil na naši fakulteti še posebno negovan.
Čeprav verjetno mislijo, da jim "najedam" sem mnenja, da v nobenem primeru postavljanje vprašanj ne more pomeniti najedanje svojim lastnim predstavnikom!

Pozivam moderatorja foruma, da obnovi moj prispevek in mi omogoči sodelovanje na forumu. Pravtako pozivam člane ŠSFF, da čimprej odgovorijo na moja vprašanja!

Ni komentarjev: